søndag den 24. juli 2011

Sludder

Kære læser,

At blogge er en god idé, når man har mange tanker oppe i sit hoved, hvilket jeg i allerhøjeste grad har. Og nu... en advarsel: Denne blog kan godt bære præg af automatskrift. Det vil både sige, at det er mig der taster hvert bogstav ind, og at jeg gør det pr. impuls fra min underbevidsthed. Min bevidsthed filtrerer og formulerer disse impulser ind til en forståelig masse. Hvilket alligevel gør dette til noget sludder. Men noget ærligt sludder.

  • Officiel sludderfact: Jeg er 20 år gammel, bor i København og synger klassisk på Frederiksberg MGK
  • Ærlig sludderfact: Jeg er fattig studerende, men rig på følelser, tanker og ord.
  • Seriøs sludderfact: Jeg ved ikke hvor musikken fører mig hen. Blot at den rører mig, jeg vil udtrykke den og give andre samme oplevelse.
  • Litterær sludderfact: Helle Helle, Hemingeway og Herman Bang (og jeg selv) ser det smukke i "Less is more".
  • Ligegyldig sludderfact: Har aldrig ejet et par røde gummistøvler, elsker farven græsgrøn.
Sir Fiv piv? Måske. Nogle gange svømmer hun rundt i endeløse, tankeløse tanker. Men hun har det godt, for tanker er ikke dårligt. Hun skal bare finde ud af, på hvilken reol eksistens, musik, psykologi, politik, mening og livsessens står. Men det har hun heldigvis også et helt liv til at finde ud af.
Velkommen til min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar